PL
PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Aktualności
Instytut
O nas
Kierownictwo
Rada Naukowa
Patronat IBE PIB
Identyfikacja wizualna
Kariera
Konkurs na pracę dyplomową
Kontakt
Reforma26
Projekty
Wydarzenia
Badania Międzynarodowe
Baza wiedzy
Biblioteka
Kwartalnik "Edukacja"
Dialogi
YOU MUST ENABLED JS
Prawda czy fałsz? Wspieranie uczniów w krytycznej ocenie informacji publikowanych w internecie
Typ:
Artykuł
Autor:
Julian Fraillon, IEA
Kategoria:
ICILS
Rezultaty wyszukiwania
1
-
1
z
1
Projekt
ICILS
Kariera bez barier
Nauczyciele Zawodu
PIAAC
PISA
Szkoła dostępna dla wszystkich (UNICEF)
TALIS
TIMSS
Wsparcie rozwoju edukacji
Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży
Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji
Broszura
Dziedzina
Edukacja i pedagogika
Język
PL
Publikacja dostępna cyfrowo (zgodna z WCAG)
WCAG - NIE
empty
YOU MUST ENABLED JS